.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگ‌ترين شهرك صنعتي مازندران در سوادكوه

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: بزرگ‌ترين شهرك صنعتي مازندران در سوادكوه احداث مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان صنايع و معادن، مرتضي هاشم‌پور در ششمين جلسه شوراي راهبري صنعت و معدن استان كه با حضور همه اعضاي ائمه جمعه شهرستان سوادكوه، اعضاي شوراي شهر و فرماندار شهرستان سوادكوه در دفتر امام جمعه پل سفيد برگزار شد، با ارائه گزارشي از وضعيت صنعتي و معدني شهرستان سوادكوه از تبديل شدن شهرك بشل به يكي از بزرگ‌ترين شهرك‌هاي صنعتي استان با وسعت بيش از 200 هكتار خبر داد.
‌وي با اشاره به پروژه‌هاي در حال پيگيري اين شهرستان شهرك صنعتي زيرآب، شهرك صنعتي فولاد، كارخانه كك سازي و ذغال شويي، نويد آغاز عمليات اجرايي كارخانه كك سازي را توسط مسئولان عالي وزارت صنايع و معادن در طي چند روز آينده داد‌.
رئيس سازمان صنايع و معادن با اشاره به تدوين استراتژي صنعتي و معدني استان و اجرايي شدن آن از انعقاد تفاهمنامه‌اي در آينده نزديك با سازمان‌هايي نظير جهاد كشاورزي منابع طبيعي به مشابه قرارداد منعقده با محيط زيست خبر داد و افزود: تمامي اين تعاملات با ادارات كل استان براي كاهش موانع ترغيب سرمايه‌گذاران در راستاي سرمايه‌گذاري است.
هاشم‌پور با تاكيد بر حضور مسئول فني معدن در معادن استان كه به تائيد سازمان نظام مهندسي رسيده باشد، افزود: براي ايمن سازي معادن از سوي سازمان توسعه و نوسازي معادن(ايميدرو) تسهيلاتي در نظر گرفته شده و براي اجرايي شدن آن نيز همايشي در چند روز گذشته در محل سازمان برگزار شد.
وي با بيان اين كه به دليل شرايط اقتصادي حاكم بر منطقه صنايع استان بسيار آسيب‌پذير شده‌اند و در نخستين حركت اين واحدها نيروي انساني خود را تعديل مي‌كنند، از تلاش تمام مسئولان استاني در حفظ وضعيت موجود در واحدهاي صنعتي استان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 خرداد 1388
ممنون اقاي دكتر.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.